csütörtök, július 6

30 éven aluli írótól - 50 könyv 1 év alatt (2017.)

Komor Zoltán - Húgycsőbalerina

Kortárs magyar irodalom
(Az író 2016-ban, a könyv megjelenésekor volt 30 éves. Ráfogtam)


"Valósággal kirobbanok az alagútból, elsőként a balerinával együtt, aki csak egy pillanatra merítkezik meg a fényben, máris visszacsusszan a járatba. Eddig tartott az utam, sok sikert, üzen kecses mozdulatokkal, én pedig megköszönöm neki gondolatban, hogy elkísért - de még inkább azt, hogy irányt mutatott az életben, hogy elhozta a zenét."

Még mindig azon vagyok , hogy leküzdjem az ideges nevetést (valami értelmeset kellene kicsikarni magmaból) Igen-igen, kedves olvasóim. A könyvboríton az ott egy pénisz o.O. amiből kipiruettezik egy balerina egy ondósejtet himbálva. Ez kortárs irodalom, hoppá !

NOS !  Ez a könyv, tisztára kimozdított a komfort zónámból és próbára tett! Ilyet még nem pipáltam, pedig már olvastam Charles Bukowskit is, aki egy igazi kéjenc disznó.
Ez  egy sexuálitást nem mellőző olvasmány. Obszcén, groteszk, undorító de röhejes is nagyon... igazi polgárpukkasztó remekmű. Döbbenetes volt számomra de végülis tetszett.

Köszönet az írónak, aki mindenkinek elérhetővé tette a művét és Gépésznek a felolvasásért ! (itt elérhető mint ebook.....itt mint hangoskönyv).

A történet úgy kezdődik, hogy egy fiú péniszébe belebújik egy parazita egy balett előadás folyamán. Ez a parazita a húgycsőben él és onnan szívogatja vért. Később kiderül, ez a parazita egy gyönyörű balerina, akibe a fiú beleszeret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése