csütörtök, július 27

Egy könyv, amiben főszerephez jut az étel - 50 könyv 1 év alatt (2017.)

Jenny Colgan :  Piciny csodák péksége  - "könyv"



Előző bejegyzésemben írtam , hogy vágytam már valami kevésbé komoly olvasmányra. Teljesült is ez a vágyam, amikor rátaláltam erre könyvre. Gondoltam, végre egy gasztroregény . Ilyet még sosem olvastam. A borító mindent elmond a könyv jellegéről. Romatikus, kis habos-cukros  sütemény , bár van benne néhol szomorú és megható rész is.Tényleg csajos és könnyed nyári olvasmány.

Polly egy harmincas éveinek elején járó angol lány ; aki újrakezdi az életét miután csődbe ment a vállalkozása és a kapcsolata Chrissel. Egy lepukkant kis szigetre költözik egy még lepukkantabb albérletbe. Megpróbál beilleszkedni a környezetébe és elfogadtatni magát a helyiekkel , de ez elég nehézkesnek bizonyul az elején. Belekeveredik egy szerelmi háromszögbe és mindeközben süti és csak süti a finomabbnál finomabb péksüteményeket, focacciákat és kenyereket.
A könyv végén receptek találhatóak. Lehet ki kellene próbálnom valamelyiket :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése