hétfő, augusztus 14

Egy tudományos fantasztikus könyv - 50 könyv 1 év alatt (2017.)

Andy Weir - A marsi

Még nem láttam a könyvből készült filmet, de szeretném megnézni. Ezzel csak az a probléma , hogy egy könyv elolvasása után a róla készült film nálam mindig csalódást okoz.
Egy Nasa expedició során az egyik asztronauta a Marson ragad, majd végül visszamennek érte és megmentik . 

Vegyes érzelmieim vannak a könyvvel kapcsolatban. Teszett az alap történet, olyan volt mintha én is ott barangolnék a Marson. (Azért kipróbálnák egy marsi sétát, mégha nagyon kietlen és fagyos bolygó is :-D... álmodozik a nyomor... :-D)
Nagyon realisztikusnak tünt az egész, nem egy sci-finek. Néha megnevettetett a pasi stílusa és drukkoltam neki, de a  könyv közepétől már untam az egészet és alig vártam, hogy történjen valami !
Nagyon Robinsonos érzést keltett bennem az egész. A napló stílus kicsit elcsépeltnek hatott. NAGYON untam a kémiai-fizikai-matematikai elmélkedést és azt a húúúú de laza és optimista vagyok és minden happy end lesz a végén és az amerikaiak az istenkirályok.
Röviden ennyi, nálam 3-ast kapott.

Miközben olvasgattam, felmerengett bennem egy vad ötlet. ""És ha az elolvasott könyvek után egy-egy élmény rajzot is csinálnák...??""

2 megjegyzés:

  1. Úúú na még pár ilyen témát ajánlok neked, ami nekem pl. tetszett pedig nem vagyok egy nagy sci-fi fan:
    A Hold, A holnap határa, Feledés, Lucy, Snowpiercer, Elysium, Chapie, 9. Körzet..
    Már ha egyszer majd ilyen listád is lesz :D Igaz filmek, de nem rossz időtöltésnek.

    VálaszTörlés
  2. Köszi :D feljegyzem ezeket a filmeket. Valószínüleg több sci-fis könyvet kellene olvasnom de egy film hamarabb elcsábít :D. Amúgy a robotos/ ûrhajós / jövôs sztorikat nagyon komálom !

    VálaszTörlés