péntek, szeptember 8

Olvasási élmények a köbön...

Már évek óta vágytam egy e-könyv olvasóra , és teljesült a kívánságom. A férjem meglepett egy  Kobo Aura H2O ebook reader-rel, megkésett szülinapi ajándékként.
Imádom ezt a kütyüt és végre annyit olvasok, mint kamaszként ! Remélem még sok-sok évig velem lesz és nem romlik el.
Három újabb pontot hűztam ki a listámról, kezdjük az elején:

 Peter Mazle - Kutyaélet :
Egy könyv egy állat szemszögéből, vagy ahol állatok a főszereplők


Kedves kis történet egy kutyáról, aki memoárt írt fiatal kölyköknek okításul az életről és arról milyen igazából a kutya és annak legjobb barátja: az ember. Én rengeteget nevettem rajta, imádtam az író  fanyar és kritizáló humorát!! Nálam 5 csillagos. Nagyon sok idézetet kiírtam belőle ami csak arra vár, hogy megrajzosodjon. Igen-igen, fogok csinálni egy-két élmény rajzot :-D, csak kis türelmeteket kérem. Addig is íme egy gyöngyszem a könyvből :

"Sose bízzunk meg a sarokba szorított ellenfélben, akinek nincs hova menekülnie. Mondják ugyanezt a patkányokról, meg a magas rangú kormánytisztviselőkről, ha rajtakapják őket letolt nadrággal vagy kasszában kotorászó kézzel."


 Alice Calyton - Faldöngető
Egy könyv, amit csupán a borítója alapján választottam ki



Egy csaj új lakásba költözik és azon kapja a szomszédját hogy az folyamatosan döngeti a falat (erotikus tevékenységei által vala) és ennek a gondolata illetve a kiszűrődő hangok annyira megrendítik főhősünk lelki nyugalmát , hogy napokig nem tud miatta aludni. Leskelődik a pasi után és közben persze beleszeret. A sztori természetesen nagy szerelememmel és egymásra találással végződik , mint az  az ilyen könyveknél szokás. Nálam 2 és fél, max. három csillag. Az elején még röhögtem, de a közepétől már k.-ra untam.

Guillaume Apollinaire :  Tizenegyezer vessző
Egy botránykönyv

Hááááát. Bárcsak ne akadtam volna ebbe a könyvbe. Ez volt az a könyv, aminek harminc oldala után azt gondoltam: mi a faszomnak olvasom is én ezt ?! Ezt a minősíthetetlen szart ? 
Nekem magyarázhatnak az okosok, hogy ez annyira abszurd hogy az már nevetséges és művészi , illetve aki nem érti ennek a magaslatait az prűd. NEM ! Én ez kikérem magamnak ! Nem vagyok prűd, olvastam/ok erotikus dolgokat de ez már túlhaladja az elfogadási határomat. Nálam kiverte a biztosítékot és háromszor álltam meg az olvasásával, mert azt éreztem én ezt nem bírom tovább. Ez egy szenny, és azt hiszem az életemben olvasott könyvek legalja.
Nulla csillag (minusz 5 csillag - márha volna ilyen )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése